UA en el II Congrés Alacant Gastronòmica.

L’espai Tallers Didàctics, en el II Congrés Alacant Gastronòmica que se celebrarà en IFA, acollirà un bon nombre d’activitats encaminades a divulgar les qualitats dels productes alacantins i la seva manera de cuinar-los per a treure’ls el major partit.

Aquests tallers, que en l’edició anterior del congrés van tenir gran èxit, estan dirigits a públic en general els dies 22, 23 i 24 i a professionals el dia 25 de febrer. Són gratuïts i compten amb aforament limitat fins a completar l’aforament de l’aula de demostració.

El Congrés Alacant Gastronòmica en col·laboració amb la Universitat d’Alacant i amb la Càtedra Carmencita d’Estudis del Sabor Gastronòmica oferirà al públic tallers per a aprendre a tastar diferents aliments com el torró i l’oli d’oliva.

Igualment posarà en valor les propietats gastronòmiques i medicinals de les herbes culinàries en un taller impartit per l’Estació Biològica i jardí Botànic de Torretes de la Universitat d’Alacant, gestionat per l’Institut Universitari de Recerca CIBIO.