La Xarxa GastroTurística CV – L’Exquisit Mediterrani, en el marc de la col·laboració establida amb Gasterra UA – Dénia, avança en la posada en marxa de noves fases del Mapa de
Valor amb treball de camp en espais pilot com Dénia – La Marina Alta, Vinaròs – Maestrat y València – L’Horta, y la participació del Departament d’Anàlisi Geogràfica Regional i Geografia Física de la Universitat d’Alacant, per a desenvolupar un model d’anàlisi d’aplicació a la resta del territori.

Participen:

– Francesc Colmer. Secretari autonòmic de Turisme.

– Carmen Ibáñez. Cap U. Desenvolupament Turístic. Turisme CV.

– Josep Bernabeu. Director de Gasterra.

– Enrique Moltó. Director del projecte. D. Anàlisi Geografia Reg. i Geografia Física – Universitat d’Alcant.

– Antonio Romero. D. Anàlisi Geografia Reg. i Geografia Física – Universitat d’Alcant.

– Arturo Jiménez. D. Anàlisi Geografia Reg. i Geografia Física – Universitat d’Alcant.

– Javier Martínez. Assessor cartogràfic. D. Anàlisi Geografia Reg. i Geografia Física – Universitat d’Alcant.

La cadena de valor del Turisme Gastronòmic

Tècniques per a la consecució del Mapa de la Cadena de Valor L’Exquisit Mediterrani

Paisatge agrari i turisme gastronòmic en la Comunitat Valenciana