Premi CEUCO.

La Universitat d’Alacant rep pel seu projecte gastronòmic i per la creació del Centre de Gastronomia del Mediterrani GASTERRA el prestigiós premi Best European Gastronomic Research Project en el marc del XVI CONGRÉS EUROPEU DE CONFRARIES ENOGASTRONÒMIQUES que es va celebrar a Atenes.

El premi es va lliurar en el marc del XVI Congrés Europeu de Confraries Enogastronòmiques, titulat “GRÈCIA, PAÍS DE GRANS CIVILITZACIONS. ELS SEUS HISTÒRICS VINS. LA SEVA DELICIOSA GASTRONOMIA” que es va celebrar en l’edifici Zappeion (Megaron) al Jardí Nacional d’Atenes, i al qual van assistir més de 600 participants i representants de cent confraries i associacions enogastronòmiques procedents de Bèlgica, França, Grècia, Hongria, Itàlia, Macau, Portugal i Espanya.

Per part de la Universitat d’Alacant acudiren a recollir el premi la professora Ana Laguna, directora de relacions amb la societat de la Universitat d’Alacant i responsable de l’estratègia per a la implantació d’estudis de gastronomia en la UA i la professora Ana Zaragoza Martí, coordinadora acadèmica del Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània i del centre GASTERRA, que dirigeix el catedràtic Josep Bernabeu.