Premi a la Càtedra Carmencita.

El Consell Social de la Universitat d’Alacant va atorgar el premi Càtedra Institucional en la seva edició 2019 a la Càtedra Carmencita d’Estudis de Sabor Gastronòmic. Aquest guardó reconeix trajectòries destacades en el món acadèmic, cultural i professional en el mecenatge la recerca, l’ocupabilitat, l’esport i el voluntariat per part d’empreses, institucions i persones que han destacat en els seus respectius camps.

Representants de tots els sectors socials es van reunir en la tercera edició de la Gala de lliurament dels premis celebrada en l’EUIPO.

Foto: Jesús Navarro Alberola i Francisco Escolano, directius de l’empresa Carmencita que van acudir a recollir el premi al costat del director de Gasterra i de la Càtedra Carmencita, Josep Bernabeu i la Coordinadora tècnica de la Càtedra, Ángeles Ruiz, Esther Algarra Secretaria General de la UA i Ana Laguna Directora de Relacions amb la Societat.