Gasterra comença la seva marxa a Dénia.

El Centre de Gastronomia del Mediterrani GASTERRA, creat en aliança col·laborativa entre la Universitat d’Alacant, l’Ajuntament de Dénia i Turisme Comunitat Valenciana, comença la seva programació d’activitats.
GASTERRA té, entre els seus objectius, l’avanç del coneixement, la innovació, el desenvolupament tecnològic i la recerca científica en el camp de les Ciències Gastronòmiques aglutinant equips de recerca, empresaris, restauradors i altres col·lectius amb interessos en aquest sector.
En paraules del director del centre GASTERRA, el catedràtic d’història de la Ciència Josep Bernabeu: “El centre treballarà en tres línies: D’una banda la Formació, per un altre la recerca i transferència del coneixement i finalment una tercera línia de divulgació i extensió universitària amb una programació per al curs 2018-2019 que comença amb les activitats que avui es presenten i que se sumaran a la presència de GASTERRA en l’edició del 2018 del Festival Gastronòmic D*NA o la participació en la Jornada de presentació del Catàleg valencià de varietats tradicionals d’interès agrari que tindrà lloc demà en el CdT de Dénia.”