GASTERRA al Festival D*na

Durant els pròxims 29 i 30 de setembre, el Passeig de la Marineta Cassiana de Dénia va tornar a ser l’escenari d’una de les cites culinàries més rellevants del panorama nacional. Xefs de reconegut prestigi participaran enguany en la segona edició de D*na Festival Gastronòmic de Dénia que està organitzat per Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Dénia i comissariat pel tres estrelles Michelin, Quique Dacosta.

Amb el producte com a protagonista absolut, cadascun dels xefs convidats explicarà en un gran escenari a l’aire lliure quina és la seva matèria primera predilecta, aquella que ha definit la seva cuina i la seva trajectòria creativa. Cuiners de la talla d’Elena Arzak, Oriol Castro, Pepe Rodríguez, Pepe Solla, l’asturià Pedro Morán o el mexicà Ricardo Muñoz Zurita van estar presents en el festival per a mostrar al públic el secret millor guardat de la seva cuina. En total 18 cuiners participaran en una sèrie de ponències i showcookings on van bolcar tota la seva passió culinària explicant quin producte fetitxe forma ja part del seu ADN gastronòmic, cadascú diferent de l’anterior.

Festival D*na - 2018.

El Centre de Gastronomia del Mediterrani va estar present en el Festival amb un estand propi en el qual es van poder adquirir les obres relacionades amb gastronomia editades pel Servei de Publicacions de la Universitat d’Alacant i on va estar present informació sobre la metodologia i els continguts que s’imparteixen en el Grau de Gastronomia i Arts culinàries de la UA i en el Màster d’Arrossos i Alta Cuina Mediterrània que la Universitat d’Alacant ha posat en marxa el present curs.